DERBY: Opskrivning og billetprocedure

Begrænset kapacitet til DERBY
Grundet omstændigheder omkring Covid-19 er kapaciteten til sæsonens første hjemmekamp mod Brøndby IF den 20. september begrænset, og vi forventer, at det også vil gælde de kommende hjemmekampe.

Derfor skal vi til en start sikre, at vi udnytter kapaciteten bedst muligt. Det gør vi blandt andet ved at sikre, at vi kun tilbyder billet til dem, der rent faktisk har mulighed for at deltage på kamptidspunktet.

Opskrivning - vi skal høre fra dig!
Vi har her til eftermiddag sendt en e-mail til alle sæsonkortholdere og abonnenter, hvor vi beder dem melde tilbage, om de ønsker at deltage - eller ikke ønsker at deltage - i DERBY søndag den 20. september, kl. 14.

Der er frist for at melde tilbage på mandag den 14. september kl. 10:00. Har man som kortholder/abonnent ikke meldt tilbage via formularen i e-mailen inden fristen, betragter vi det som om, at du ikke ønsker at deltage. Tilbagemeldingen skal ske via den e-mail du modtager og kun svar givet inden fristen bliver taget i betragtning.

Hvis du er sæsonkortholder eller abonnent og ikke får en en e-mail fra os, så kontakt os venligst på kundeservice@fck.dk. 

Vigtig info til dig, der overvejer at købe sæsonkort eller abonnement
Hvis du først køber sæsonkort eller abonnement i dagene frem til fristen, så bliver du automatisk registreret med et ønske om adgang til DERBY og får derfor ikke en e-mail om opskrivning. Vi betragter altså dit køb som et ønske om adgang til DERBY helt automatisk.

Sæsonkort eller abonnementer købt efter mandag den 14. september kl. 10:00 bliver IKKE taget i betragtning til DERBY grundet restriktionerne, og der ydes ikke kompensation for kampen for kort og abonnementer, der er købt efter den 14. september 2020, kl. 10:00.

Yderlige info om billetproceduren, rotationsprincip mm.
Vi har samlet al information omkring billetproceduren under Covid-19 restriktioner på siden HER. Der finder du information omkring:

  • Loyalitetspoint
  • Rotationsprincip
  • Fordeling af billetter i grupper
  • Venne-funktion ved afhentning af billetter
  • Standby-liste
  • Kompensation  

>>> Find information her